nasz zespół

Katarzyna Olszewska
psycholog, psychoterapeuta, trener kompetencji społecznych, doradca zawodowy

czytaj więcej...

Psycholog, terapeuta, certyfikowany doradca zawodowy, konsultant i trener biznesu w obszarach rozwoju osobistego, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania zespołem, human resources, negocjacji handlowych i windykacji należności pieniężnych. 

Absolwentka psychologii ze specjalizacją psychologia wsparcia rozwoju osobowości filologii polskiej ze specjalizacją komunikacja społeczna. 

Ukończyła kurs Akademię Umiejętności Dydaktycznych i Metodologii Pracy Trenera pod patronatem Narodowego Banku Polskiego, Akademię Psychologii i Rozwoju, Akademię Coachingu oraz liczne szkolenia podnoszące jej kompetencje w obszarach interpersonalnych i trenerskich. 

Od ponad dziesięciu lat aktywnie związana ze światem szkoleń dedykowanych klientom biznesowym i indywidualnym, pracą w charakterze doradcy zawodowegoterapeuty. 

Posiada bogate doświadczenie w obszarze kierowania zespołem, zarządzania sekcjami HR, działami jakości, windykacji i obsługi biznesowej. 

Sprawowała m.in. nadzór nad jakością pracy zespołu infolinii przychodzącej, dedykowanej klientom dwóch największych operatorów komórkowych (Polkomtel S.A, PTK Centertel Sp. z o.o.). 

Jako kierownik działu szkoleń i rekrutacji zarządzała działem human resources. Realizowała projekty rozwojowe, tworzyła programy wsparcia i jakości. 

Zarządzała pięćdziesięcioosobowym działem obsługującym pakiety wierzytelności zleconych.  Jednocześnie pełniła funkcję dyrektora działu szkoleń i jakości. 

Co ważne - zawsze czynnie uczestnicy w procesach zawodowych - wychodzi do ludzi, czyli pracowników, współpracowników, klientów, bowiem dzięki temu faktycznie jest w stanie znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie, a jednocześnie zdobyć cenne doświadczenie praktyczne. 

Tym samym sposób jej działania, proponowane narzędzia, modele, metody nigdy nie są przypadkowe - to zawsze maksymalnie dopasowana opcja, przetestowana i właściwie skonfigurowana. 

Łącznie przeprowadziła już ponad 23000 godzin szkoleniowych. 

Laureatka Akademii Lidera Zmian jednej z gdańskich firm obsługowo – windykacyjnych.

Preferuje prowadzenie szkoleń w formie warsztatowej, dzięki czemu uczestnicy od razu mają możliwość praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. 

Uczestnicy  zajęć, są pod ogromnym wrażeniem pasji, z jaką pochodzi do wykonywanej pracy. Daje im to poczucie bezpieczeństwa, świadomość, że trafili w ręce profesjonalisty, który dokłada wszelkich starań, aby zaopiekować się nimi w najlepszy możliwy sposób. 

Do grona stałych klientów, z którymi Katarzyna regularnie współpracuje należą m.in.: Hillway Training & Consulting, Altkom Akademia S.A., DKMS, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Najwyższa Izba Kontroli, TTI, Promedica24, PKO Finat, Cedrob, Hydrapres, Urząd Miasta Olsztyn, Gdańskie Centrum Kontaktu, Miejskie Zakłady Wodociągowe w Piasecznie, Proseura,  Sylia Capital, Urząd Pracy Bydgoszcz, Polkomtel S.A., T-mobile, Uniwersytet Wrocławski, Infoport Sp. z o.o., Remsod Sp. z o.o., Be Sassy, Bispol, Sąd Okręgowy w Legnicy, Prokuratura Krajowa, Apator S.A., TM Toys, Główny Urząd Statystyczny w Krakowie, Wojewódzki Urząd Pracy Gdańsk, Politechnika Warszawska, Koma S.A., Masterlease, M-bank, Naftoport, e-Scouting i inni. 

Katarzyna uważa, że w procesie rozwoju osobistego najważniejsza jest nawet najmniejsza potrzeba jednostki oraz zbudowanie pozytywnej relacji z uczestnikami. Dlatego dopasowuje sposób realizacji zajęć bezpośrednio pod oczekiwania, a także aktywnie słucha, angażuje i wspiera w trakcie całego procesu zmian.

Sesje prowadzi w nurcie integratywnym, który łączy techniki z różnych szkół terapeutycznych. Terapia ta pokazuje, że nie jest możliwe wyjaśnienie wszystkich problemów pacjenta pracując w jednym tylko nurcie. Nurty terapeutyczne różnią się od siebie i w jednej sytuacji skuteczniejsze może okazać się np. podejście systemowe a w innej psychodynamiczne. Dlatego też w terapii integratywnej dobiera się podejście i technikę w zależności od tego, kim jest pacjent i z jakim problemem przychodzi. W ten sposób leczenia jest głębszy a tym samym skuteczniejszy. Nie chodzi bowiem o to, aby chwilowo zaleczyć problem, ale całkowicie go wyeliminować - poprzez poznanie jego źródła i spersonalizowane działania.  

Marianna Lubos
specjalista ds. współpracy

czytaj więcej...

Konsultant ds. współpracy i obsługi klienta. 

Mateusz Radzikowski
specjalista ds. wsparcia realizacji, specjalista ds. logistyki

czytaj więcej...

Konsultant ds. realizacji szkoleń.

Przewiń na górę